Tuesday, August 31, 2010

Sedih....Dengan pemergian seorang pensyarah yang dihormati...

Salam!

Semalam saya terkejut menerima berita dari sahabat saya megenai pemergian salah seorang pensyarah Falkulti Teknologi Maklumat Dan Multimedia UTHM, Encik Shahizul Eza B. Mohd Kiblee atau dengan panggilan En Jaja akibat penyakit asma. Saya seolah tidak percaya kerana selama ini beliau sihat saja sewaktu mengajar kami(bdk multimedia) malah beliau juga aktif dalan sukan. Beliau juga amat disenangi, dihormati dan disayangi oleh pelajar kerana sikapnya yang sporting dan ceria. Selain itu beliau juga adalah penyelia PSM saya semester lepas. Pemergian beliau amat mengejutkan saya dan beberapa rakan saya yang lain. Kenangan sewaktu trip multimedia ke Melaka bersama beliau masih segar dalam ingatan. Beliau bersama isteri belanja kami semua dengan pelbagai jenis makanan laut. Segala budi baik, tunjuk ajar beliau takkan kami lupakan. Takziah untuk keluarga En Jaja.Semoga roh beliau dicucuri rahmat. Al-Fatihah untuk beliau.......................................

No comments:

Post a Comment

DIA MENARIK PERHATIAN KU - BAB 5

  Bab 5             SELESAI saja kerja di kebun pisang, Atan dan Wafiy pergi ke homestay pula. Mereka berdua bekerja di situ sehingga pet...