Friday, November 24, 2023

PANAHAN MATAMU - PENERBITAN KARYASENI

 


Syukur alhamdulillah, Panahan Matamu telah diterbitkan oleh Penerbitan Karyaseni. Saya bersyukur sangat-sangat kerana diberi peluang berkerjasama dengan pihak Karyaseni sekali lagi. Ini merupakan karya saya yang ke-10 bersama Karyaseni.

Saya ucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang menyokong saya selama ini. Pejam celik pejam celik sudah 11 tahun, saya berkecimpung dalam bidang penulisan ini.

Kini novel Panahan Matamu sudah berada di pasaran. Boleh dapatkan di shopee karyaseni dan kedai-kedai buku yang berhampiran.

Thank you and always be thank you....
And pray for Palestine.....

No comments:

Post a Comment

DIA MENARIK PERHATIAN KU - BAB 5

  Bab 5             SELESAI saja kerja di kebun pisang, Atan dan Wafiy pergi ke homestay pula. Mereka berdua bekerja di situ sehingga pet...