Friday, June 14, 2013

Rahsia Hati , Azimah Lily



Rahsia Hati

Assalammualaikum....

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada pihak Karya Seni kerana menerbitkan novel ke dua saya iaitu Rahsia Hati. Thank You.

Kepada semua pembaca,

Terima kasih kerana sabar menanti novel Rahsia Hati untuk dibukukan.Sokongan anda semua tak akan saya lupa. Terima Kasih.



4 comments:

eija said...

gudluck..... :)

Unknown said...

Dah baca..interesting n well written..thanks ..

zusudin said...

Assalam Imah,

Abg dan anak2 dah baca novel Imah....Siapa Org Gajiku dan Rahsia Hati. Rakan2 di pejabat pun puji terutamanya SOGku yg sepatutnya diadaptasi ke drama, moga jd kenyataan....insyaAllah. Memg hebat, tahniah, such a great novel!! U have our support!! Keep on going!

Cuma sedikit teguran ikhlas....tak pasti samada typing error atau kesilapan kecil penulisan yg tidak disengajakan spt salah ejaan, kesalahan vocabs dan grammar yg kurg tepat. Apapun ianya kecil masih boleh diperbaiki bagi memantapkan lg novel2 Imah yg akan dtg. Memg sukar utk kita semak sendiri, cara terbaik adalah pihak ketiga yg tolg telitikan dan semak sebelum dihantar ke publisher. I'm willing and will be honoured to do it for u...if u let me, my cousin sister!! for free offcoz!! Just wanna see good novels from u.

my fb Zus Din. can get my email nanti.

Feel free to PM or email me. Kirim salam pd Mak Tam dan Pak Tam dari Abg D dan Kak Ita sekeluarga. All the best!!

Wassalam.

A'XTEQS said...

novel ni BESTTTTTTT giler!! hehehe.. tp mcm sinetron sikit sbb byk adegan mengendap dan dgr rahsia org.. lps tu kantoi.. hahaha.. tp ok ler. tu. org suka..

Post a Comment

DIA MENARIK PERHATIAN KU - BAB 5

  Bab 5             SELESAI saja kerja di kebun pisang, Atan dan Wafiy pergi ke homestay pula. Mereka berdua bekerja di situ sehingga pet...