Thursday, November 3, 2011

Message.....kepada Semua Pembaca Siapa Orang Gajiku....

Assalammualaikum ......

Saya memohon maaf kerana telah membuat anda semua tertunggu-tunggu. Pada hari Isnin yang lalu, saya baru saya habis konvo di UTHM. Sebaik saja saya pulang dari UTHM, saya telah mula bekerja. Mungkin saya akan sibuk. Untuk pengetahuan semua pembaca, saya akan upload setiap bab pada hari Sabtu dan Ahad. Saya harap anda semua enjoy membaca karya saya ini.




Di samping itu, saya mengambil peluang ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha dan Berhati-hati di jalan raya........

1 comment:

Hanim69 said...

bila nk sambung SATU DUA TIGA??

Post a Comment

DIA MENARIK PERHATIAN KU - BAB 5

  Bab 5             SELESAI saja kerja di kebun pisang, Atan dan Wafiy pergi ke homestay pula. Mereka berdua bekerja di situ sehingga pet...